Jak wygląda współpraca?

Mailowo lub telefonicznie przedstawiasz nam swoje wymagania dotyczące planowanego eventu - gdzie i jak widzisz nas i zamawiane produkty na swojej imprezie.

W korespondencji mailowej wspólnie doprecyzujemy i uzgodnimy uwarunkowania wykonawcze (m.in. menu).

Wyślemy ofertę cenową w ciągu 24h od przekazania nam istotnych informacji realizacyjnych.

Zamawiasz usługę drogą mailową najpóźniej na 7 dni przed datą eventu.

Realizujemy usługę - nasze produkty będą albo robione na żywo i od razu wydawane gościom, albo przygotowane zawczasu i dostarczone we wskazane miejsce.

Czy można umieścić
na stoisku swoje logo
lub barwy firmy?

W naszych produktach możemy zawrzeć kolorystykę Twojej firmy, eventu, produktu, uwzględnić konkretne smaki, a nawet zapachy.

Na życzenie możemy wydrukować zaprojektowane przez Ciebie naklejki z dowolną grafiką, oraz okleić nimi opakowania (kubki, butelki, pojemniki) - prześlemy Ci dodatkową wycenę.

Inne elementy brandingu leżą już w Twojej gestii (np. koszulki z logo, czapeczki, dodatkowa identyfikacja wizualna).